لزوم تبلیغات آنلاین در صنعت خرید و فروش بیمه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

در سال های اخیر، دنیای بازاریابی به طرز چشمگیری تغییر کرده است. پست مستقیم، بیلبوردها، بروشورها و استراتژی های بازاریابی تلفنی همگی قدیمی هستند و نتایج این نوع تبلیغات را نمی توان با نتایج بسیاری از استراتژی های بازاریابی مدرن در اطراف مقایسه کرد. با ظهور بازاریابی آنلاین یا بازاریابی دیجیتال، پیر و جوان می توانند به محصولات و بازارهای مورد نظر خود به روشی جذاب و تعاملی دسترسی پیدا کنند. برای افراد و شرکت‌هایی که در صنعت بیمه فعالیت می‌کنند، استفاده از آخرین استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی اینترنتی و دیجیتال در صنعت بیمه یا بیمه عمر باید در اولویت قرار گیرد تا آن افراد و شرکت‌ها بتوانند خود را به مشتریان جدید گسترش دهند. دسترسی داشته باشید، روابط موجود را با مشتریان فعلی حفظ کنید و در نهایت فروش بیشتری ایجاد کنید.

تبلیغات سنتی یا تبلیغات جدید

لیغ یک محصول یا خدمات در صنعت بیمه اغلب می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد. مخصوصاً برای کارگزاران فردی یا شرکت‌های بیمه کوچک‌تر که ممکن است در حال حاضر از اداره روزمره کسب‌وکار خود غرق شده باشند.

اگر چه استفاده از خدمات بازاریابی سنتی مانند تبلیغات روزنامه، بنرها، پست مستقیم یا تبلیغات تلویزیونی گاه به گاه می تواند پول زیادی به نظر برسد، اما برای تبلیغات سنتی کالا، بدانید که آیا تلاش های بازاریابی شما موفقیت آمیز است یا خیر؟ سخت است از طرفی با تبلیغات سنتی نمی توان فهمید که چه تعداد از افراد آگهی را دیده اند یا از طریق این تبلیغ از شما سرویس خریداری کرده اند. از سوی دیگر، استفاده از تبلیغات آنلاین و دیجیتال مارکتینگ در صنعت بیمه می تواند پوشش تبلیغاتی را افزایش دهد و نتایج بهتری - با هزینه کمتر - نسبت به کانال های سنتی داشته باشد. به عنوان مثال، بازاریابی آنلاین بیمه می‌تواند اطلاعاتی در زمان واقعی در مورد تعداد افرادی که در وب‌سایت شما هستند، محتوای شما را می‌خوانند یا از طریق رسانه‌های اجتماعی با شما درگیر هستند، به شما بدهد. البته اینها تنها بخشی از انواع اطلاعات و گزارشاتی است که دیجیتال مارکتینگ می تواند در اختیار مدیران بیمه قرار دهد.

بنابراین، اگر یک استراتژی بازاریابی بیمه را در قالب بازاریابی دیجیتال و موثر ایجاد کنید، در معرض دید بیشتری قرار خواهید گرفت، افراد بیشتری به مشتریان وفادار شما تبدیل خواهند شد و بازگشت سرمایه کلی (ROI) شما خواهد بود. ) برای اینکه کسب و کار خود را بزرگتر از روش های سنتی کنید.

اقدامات مهم در دیجیتال مارکتینگ بیمه

همانطور که می بینید، امروزه نمایندگی ها و شعبه های بیمه زیادی در بازار وجود دارد و اگر تقریباً در هر خیابان قدم بزنید، حداقل یک نمایندگی بیمه پیدا خواهید کرد. اما با توجه به اینکه داشتن یک شرکت با چندین بیمه چقدر آسان است، آیا درآمدهای فروش این شرکت ها برابر است و آیا همه از فروش خود راضی هستند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر، اینطور نیست. در فروش بیمه، شرکت بیمه در صورتی موفق است که خدمات خوب و باکیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد، حقوق بیمه گذاران را در زمان پرداخت رعایت کند، اطلاعات بیشتری از بیمه داشته باشد و در نهایت تبلیغات را بداند. و بازاریابی موثر اگر یک آژانس بیمه یا کارگزار بیمه عمر دارید، برای کمک به رشد کسب و کار خود، مراحل زیر را در استراتژی بازاریابی دیجیتال به طور موثر اجرا کنید تا بتوانید بازار را برای انواع بیمه نامه ها به دست آورید.

1 . تعریف هویت برند

برندسازی برای هر کسب و کاری کلید و کلید موفقیت در بازار است. اما در صنعت بیمه اهمیت ویژه ای دارد. زیرا تعریف برند منحصر به فرد شما پایه و اساس استراتژی بازاریابی شما خواهد بود. امروزه شرکت های بیمه در هر نقطه از جهان عمدتاً در یک محیط آفلاین، هم از نظر تجاری و هم اداری فعالیت می کنند. هنگام استفاده از تبلیغات آنلاین و بازاریابی دیجیتال، شرکت‌ها باید اطمینان حاصل کنند که آرم‌هایشان در همه پلتفرم‌ها ثابت است. داشتن یک تصویر برند ثابت و قوی برای ایجاد ارزش در بین مشتریان بسیار مهم است. تمام ارتباطات، تبلیغات و سایر فعالیت های بازاریابی آینده شما به تصویر برند ایجاد شده توسط شرکت شما بستگی دارد. در برخی موارد، شرکت‌ها ممکن است نیاز به تغییر نام تجاری و هویت برند خود برای انطباق با فضای دیجیتال داشته باشند. هنگامی که تصمیم می گیرید ظاهر و شخصیت برند خود را به روز کنید تا آن را در پلتفرم های دیجیتال برجسته تر متمایز کنید، باید مطمئن شوید که برند آفلاین شما از همین روش پیروی می کند. به عبارت دیگر، سازگاری بین شخصیت و تجارت آنلاین و آفلاین شما کلید ایجاد یک برند قوی است.

2 . تعیین مخاطبان هدف

وقتی صحبت از تبلیغات آنلاین بیمه به میان می آید، اگر روی جمعیت محلی تمرکز می کنید، به نوعی زحمات خود را هدر داده اید. بنابراین بهترین کار این است که مخاطب هدف خود را انتخاب کنید و تبلیغات خود را بر روی مخاطب هدف خود متمرکز کنید. پس از شناسایی مخاطبان هدف، بهتر است محتوای تبلیغاتی خود را متناسب با این افراد تنظیم کنید. این یک واقعیت است که نمایندگان بیمه به ندرت در همه زیرشاخه های بیمه از جمله: بیمه عمر، آتش سوزی خودرو و ... موفق می شوند. بنابراین، پس از اینکه مشخص کردید چه نوع بیمه ای را به خوبی انجام داده اید و آیا رضایت مشتری از پرداخت خسارت و انجام تعهدات آن بیمه زیاد است، سعی کنید بر روی همان بیمه نامه ای که مطابق با برند خود می فروشید، تمرکز کنید.

برای یافتن محتوای مناسب برای هر شخصیت در هر دسته فعالیت های خاصی ایجاد کنید. شخصی‌سازی می‌تواند بسیاری از رسانه‌ها را کاهش دهد و بر بازاریابی دیجیتال شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر چه بیمه نامه های عمر برای گروه های سنی مختلف طراحی شده اند، اما بهترین آنها برای نوزادان و کودکان است، در این مورد شما کودکان را هدف قرار نمی دهید، بلکه والدین آنها را هدف قرار می دهید.

3 . بررسی رقبا

امروزه بیمه به یک ضرورت جدایی ناپذیر از زندگی انسان تبدیل شده است. اما وجود عوامل استرس زا مانند: کار، مالی، خانواده و ... که افراد با آن مواجه هستند، مانع از آن می شود که خودشان بیمه شوند. به همین دلیل اکثر فروشندگان بیمه در پیاده سازی وب سایت خود به این موضوع توجه داشته و سعی در ارائه کلیه خدمات بیمه ای به کاربران وب سایت خود دارند. بنابراین، اگر می‌خواهید شناخته شده باشید، در وب‌سایت خود باید به شما این امکان را بدهید که انواع بیمه نامه‌ها را به صورت آنلاین مشاهده و ارسال کنید، خدمات پس از فروش آنلاین دریافت کنید و نوع بیمه‌شده‌ای را که می‌توانند به صورت آنلاین برای آنها درخواست دهند، ارائه دهید.

4 . فروش از طریق طراحی سایت

طراحی سایت یکی از تکنیک‌های بازاریابی آنلاین است که کسب‌وکارهای مختلف را ملزم می‌کند تا علاوه بر فروش فیزیکی، فروش آنلاین را نیز راه بیاندازیم. با این روش شانس بیشتری برای افزایش درامد خود بدست خواهید آورد. چراکه مشتریان می توانند در تمام ساعات شبانه روز خرید خود را از طریق سایت انجام دهند. برای طراحی سایت حرفه ای می توانید با یکی از شرکت های معتبر در این زمینه همکاری کنید.

https://pishgamvira.com/web-design/insurance-web-design/

5 . بهینه سازی موتورهای جستجو

همانطور که ایجاد صفحات و کانال هایی در شبکه های اجتماعی برای پیاده سازی کانال های بازاریابی دیجیتال خاص ضروری است. ایجاد یک وب سایت نیز مهم است. امروزه بسیاری از افرادی که قصد خرید بیمه نامه را دارند در اولین قدم گوگل را باز می کنند. بنابراین، به عنوان یک سازمان یا مدیر کسب و کار در صنعت بیمه، باید یک وب سایت رسمی برای کسب و کار خود داشته باشید. اما به یاد داشته باشید که فقط داشتن یک وب سایت کافی نیست و باید آن را "سئو" کنید.

سئو و بهینه سازی موتور جستجو یکی از استراتژی های بازاریابی دیجیتال است که معمولاً با بازاریابی محتوا مرتبط است. هنگامی که یک مصرف کننده برای خرید بیمه جستجو می کند، احتمالاً روی یکی از سه نتیجه جستجوی اول نمایش داده شده در Google کلیک می کند. به همین دلیل، تیم بازاریابی بیمه می خواهد اطمینان حاصل کند که داستان آنها در سه نتیجه برتر ظاهر می شود. این کار با بهینه سازی محتوای وب سایت شما برای کاربران گوگل و اطمینان از وجود ویژگی های فنی انجام می شود که به خزنده های موتورهای جستجو اجازه می دهد وب سایت شما را به راحتی پیدا کنند.





:: برچسب‌ها: سایت , بیمه , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mahsa
ت : یک شنبه 7 اسفند 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی